20/08/2014

Strikke-bio

Astrid med bloggen Rock and Roll Hausfrau står bag et helt nyt, og helt genialt koncept: Strikke-bio!

Konceptet er at man tager strikke- hækletøj eller lignende med til en forestilling i biografen sammen med en masse andre krea- og film glade mennesker. Lyset vil blive dæmpet, men ikke mere end man stadig kan se til nørklerierne:)

Arrangementet finder sted både i Århus og København



Jeg synes det er en fantastisk god ide og var helt sikkert at finde i salen hvis ikke det var fordi det er i ugen op til brylluppet hvor vi er i Jylland det meste af tiden.

Håber at det bliver en kæmpe succes og bliver gentaget senere, du kan se meget mere ovre hos Astrid.

PS hendes blog er i  øvrigt et besøg værd,  hun laver de sejeste ting! Broderi har en helt ny betydning når man ser hvad Astrid kan finde på:)

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja ikke - det synes virkelig også så derfor skyndte jeg mig at dele!

      Slet
  2. Årh! Tusind tak for den søde omtale af både mig og Strikke Bio! Jeg krydser også fingre for en succes og at du kan komme med en anden gang!

    SvarSlet
    Svar
    1. Gode ideer fortjener omtale - så det var da så lidt:)

      Slet