10/08/2014

Pre-fall Collection #4 Stribet trøje

Som de fleste af jer nok har opdaget er jeg glad for striber.

Da jeg så denne utrolig lækre isoli fra stofdepotet i natur/sort vidste jeg at jeg skulle sy en basis T-shirt af det - og som sagt så gjort.


Jeg kan faktisk meget godt lide at sy basis ting som kan sættes sammen med mange forskellige ting = stor chance for det bliver brugt :)

I morgen er det tilbage på arbejdet efter to ugers ferie. Det har været en dejlig ferie, med masser af tid med familien, hvilket virkelig var tiltrængt.
Hverdagen og arbejdet truer de næste 6 uger, hvorefter den igen står på ferie og bryllup:)
 

3 kommentarer:

  1. Hvor er den lækker - det bliver en sikker vinder til efteråret!

    SvarSlet
  2. Så fin! Nu må jeg vist også snart igang med efterårstøjet til mig og drengene, jeg forudser mange striber!

    SvarSlet