03/08/2014

Pre-fall Collection #2 - t-shirts

Selv når temperaturen falder har jeg brug for T-shirts, om end ikke andet så under en cardigan.

Kan jo også fortsat håbe på lune sensommerdage og aftener ikke?




Har lavet denne meget enkle grå T-shirt især med tanke på at skulle passe til en blåstribet nederdel jeg har fra Tiger of Sweden.
Mønstret er det samme som jeg har anvendt til mine sommer T-shirts.





Jeg købte for flere måneder siden dette superflotte blomstrede stof fundet i restebunken hos stof og stil. Jeg kunne liiige få denne top ud af det sidste stof jeg havde - men den er godt nok blevet ret kort på maven. Tænker den kan bruges til mine højtaljede nederdele og bukser.

2 kommentarer:

  1. virkelig fine :-) er specielt vild med den grå - er det et mønster du selv har lavet?
    Mvh
    Karin

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er toppen/overdelen fra fernandabuksedragten fra stof 2000:)

      Slet