02/08/2014

Pre-fall collection #1

Små-selvglad titel, men skrevet med et glimt i øjet ;)
Var i sidste uge på lidt shopping og alle nye lækre (ikke nedsatte varer) var under skiltet "pre-fall Collection" - og det synes jeg lød ret så fint...

Jeg nåede langt fra at sy alt det sommertøj jeg havde planlagt, så nu har jeg bestemt i stedet at gå i gang med sensommer/efterårstøjet. Så kan det være at jeg rent faktisk når at få det lavet;)

Denne stribede hverdagskjole, kunne godt blive en favorit. Utrolig lækker at have på, og er faktisk allerede taget i brug






 (bemærk mine nye kobber bøjler fra HAY, min svigerfar vandt dem til jul i pakkeleg, men synes de er hæslige (!!!!) - så nu har jeg fået dem....)

Mønstret er fra onion, og det samme som jeg bl. a. har anvendt her.
Stoffet er det lækreste strik stof fra Stofdepotet.

- og tager den vidst ikke skade af et strygejern....:)

3 kommentarer:

  1. Den kjole er lige i skabet - sidder fantastisk godt på dig! Kan virkelig godt lide dit prefall-tema:) Hvorfor ikke hype syning lidt?

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare flot, godt snit til dig og jeg elsker jo striber:) jeg glæder mig til at se dit næste stykke pre-fall:)

    SvarSlet
  3. Tak begge to - synes også I skulle lave en "pre-fall collection by ...." . Kunne jo nærmest gøre det til et tema:) Mette, synes det er oplagt med mere hype omkring syning;)

    SvarSlet