04/08/2014

12 MoK- juli

Kan I holde til mere strik her i sommervarmen?

For nogle dage siden blev jeg færdig med julis projekt, Lark vesten fra Isagers Bird Collection.

Jeg har før kritiseret Isagers opskrifter både mht tilgang/formuleringer og fejl, denne gang er det lige modsat. Rigtig fin opskrift, meget nem at gå til og let at forstå.

Synes vesten er blevet fin, og lidt anderledes end de andre veste jeg har strikket til Knud - nok ikke den sidste med dette design.

Augustprojektet er igen en Isager faktisk - nemlig Swallow cardiganen (til mig) også fra Bird collectionen. Maskerne er lige slået op, og jeg ved at det kommer til at tage mere end en måned. Tilgengæld kommer september måneds projekt til at være en barselsgave - og det går heldigvis hurtigt med at strikke en str 56/62;) Så mon ikke til kommer til at gå nogenlunde op. Er der andre der stadigvæk er med i 12 MoK ? - synes det er lang tid siden jeg har set opdateringer eller projekter.... 

6 kommentarer:

  1. Hvor er den også bare sød! Er allerede spændt på at se Swallow cardigan. Hvilken farve skal du strikke den i?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:) swallowcardiganen bliver i koksgrå- let meleret.

      Slet
  2. Virkelig virkelig fin - jeg kan godt forstå du er vild med den! Super at høre at modellen er let - måske man skulle prøve :-)

    Jeg tænker der måske kommer en masse 12 mok opdateringer når vi nærmer os efteråret :-)
    Mvh
    Karin

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du helt sikkert ret i - det er nok ikke alle der strikker i sommervarmen;)

      Slet
  3. Det er virkelig rart at høre, at den er til at gå til. Jeg har nemlig planer om at kaster mig over lige netop den vest, når jeg engang bliver færdig med min Sunday trøje. :) Den er så sød og fin. Brugte du det garn, der er anvist i opskriften?

    SvarSlet
    Svar
    1. ja det gjorde jeg - havde noget af det liggende:) Virkelig lækker kvalitet, men heller ikke billigt...