06/07/2014

Frustrationer.

Tager lige en afstikker fra Boys Months temaet, har simpelthen brug for at komme af med mine frustatrationer....

De af jer der følger trofast  med på bloggen (mange tak for det;) ved at jeg er noget bagefter med 12 Months of Knitting - faktisk er jeg endnu ikke færdig med majmånedsprojekt - Robin sweateren fra Isager.

De seneste dage har jeg givet den en ordentlig skalle - for så i dag at finde ud af af jeg skal trævle stortset hele ærmet op - pga. EN FEJL I OPSKRIFTEN!!! Vi taler her om mange timers arbejde, da det er et flagermus ærme og strikkes på en lidt speciel måde, som jeg har lidt svært ved at forklare - det giver mere mening på billedet.
Men ærmestykket udgør 2/3 af arbejdet vil jeg tro - og det er bare SÅ bittert! Er især sur og irriteret da jeg inden jeg gik i gang tjekkede Isagers hjemmeside for fejl på opskriften, og denne er ikke beskrevet.




Jeg magter ikke at trævle op og starte forfra nu, så stik i mod principperne i 12 MoK kommer sweateren i skammekrogen i kurven indtil videre - formentlig i lang tid....



Æv æv æv....

Nå men i morgen venter et nyt indlæg i Boys Months serien - og tak fordi du læste med, og jeg kom af med mine frustrationer - måske endda så meget at jeg slæber strikkekurven med på altanen og ser hvad jeg lige har garn til af nye projekter....

7 kommentarer:

  1. Ej, hvor er det surt! Har du skrevet til Isager?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej dog ikke, kan forstå, via IG, at det er velkendt at opskrifterne er fulde af fejl....

      Slet
  2. Åh nej, det er da så fantastisk træls. Kan godt forstå, at den kommer i skammekrogen, for det føles jo virkelig som spildt arbejde.
    Jeg håber du får has på den senere!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den kommer til at at få en længere pause tror jeg - er også blevet lidt i tvivl om farven. Uanset er det nok også mere en forår/ sommer sag end efterårs/ vinter....

      Slet
  3. Æv for den da. Ned i kurven med den og i gang med et nyt projekt, så kan det være at der kommer energi i ærmerne igen på et andet tidspunkt. God fornøjelse på altanen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ude af øje ude af sind, er det ikke sådan man siger;)

      Slet
  4. Ej... det er da noget rod, at det bare er sådan helt almindelig, at opskrifterne er fulde af fejl!! Hvor er det bare ærgerligt! Jeg kan godt forstå, at den ryger i skammekrogen!!

    SvarSlet