30/07/2014

Boys Month #8 og 12 MoK juni

Så er vores ferie (endelig) blevet skudt i gang. I fredags drog vi mod det jyske og er i dag vendt hjem igen. Nu har vi en uges tid hjemme, hvorefter vi atter tager en forlænget weekend i det jyske.

Hvor har det været et helt fantastisk sommervejr vi har haft i juli !! Kan simpelthen ikke huske en sommer med så godt vejr i så lang tid i træk- så skønt! Det betyder, for mig, at dagene ikke bruges indendørs foran symaskinen - det gode vejr trækker i mig, og jeg foretrækker at være udenfor så meget som muligt.  Så aftenerne er brugt på altanen, i parker, på stranden, i dejligt selskab  med kølige drinks og højt humør:) - og det har produktiviteten til boys month været påvirket af. Der er mange projekter som jeg ikke har nået - men de skal nok bliv vist frem på bloggen senere.

Jeg har dog nået at færdiggøre denne efterårsvest til Knud, som også kommer til at tælle som juniprojektet i strikkeudfordringen "12 months of knitting"


 Her fotograferet på mine svigerforældres meget tørre græsplæne :)


"Her mor, du har tabt noget;)"


Opskriften er min egen - garnet er fra sandness, bomuld/uld blanding


9 kommentarer:

  1. Hvor er det en fin vest, den bliver perfekt til efteråret:)

    SvarSlet
  2. Den er så fin! Kan opskriften købes af dig?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har den godt nok ikke skrevet ned, og størrelsen er tilrettet knuds lange slanke krop. Men farmorfabrikken har en gratis opskrift liggende med smalle riller - disse kan erstattes med mine brede ( 8 r, 2 vr) - e.l afstemt med maskeantallet. Giver det mening ? Ellers sig endelig til :)

      Slet
    2. Ja, det er en fin beskrivelse. Det prøver jeg ved næste vest. Tak!

      Slet
  3. Den er bare så flot-elsker veste!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Stine, det er selvsagt også en favorit herhjemme;)

      Slet
  4. Den er super lækker den vest! Og rigtig god ferie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak.... Har heldigvis en uges ferie mere , skønt med skønt på. Hvad med dig?

      Slet