18/07/2014

Boys Month #6 Strikkede veste

Selvom det jo ikke ligger ligefor her i sommervarmen, så elsker jeg strikkede veste til Knud.
Om vi vil det eller ej bliver det jo efterår og vinter igen, og der synes jeg altså at strikkede veste er helt geniale. De holder de små poder varme, men armene er fortsat fri og det er heller ikke ALT for varmt.
Nedenfor har jeg samlet en lille collage med de veste jeg gennem det sidste års tid har strikket til Knud og andre små drenge:)

 Info omkring de forskellige veste, opskrifter og garn findes under "babystrik" og "babyvest"

Faktisk er jeg lige blevet færdig med endnu en strikket vest (eftersom han kun kan passe 1-2 af de veste jeg strikkede til ham sidste år - og har endnu en på pindene), jeg mangler bare lige knapperne. Så snart den er helt færdig bliver der selvfølgelig vist billeder frem er på bloggen - vesten indgår også som juni projektet i 12 MoK. Mere herom senere.

I nærmeste fremtid kommer endnu en opsamlingscollage med de andre strikkede tøjer og cardigans jeg har lavet til både min og andres drenge. So stay tuned -hvis du kan holde tanken om uld ud her i det skønne sommervejr :)

10 kommentarer:

  1. De er altså også virkelig fine - dine drengeveste. og meget anvendelige ja.

    SvarSlet
  2. Så fine veste! Jeg er helt vild med de stribede :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Også mig - som du kan se er de lidt af en favorit.:)

      Slet
  3. De er virkelig virkelig flotte, dine veste! Knud er en heldig knægt. :)

    SvarSlet
  4. Dejlig samling af veste...bliver helt vild efter selv at gå igang....meeen mon ikke symaskinen vinder som altid :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal da bare i gang Anne, er jo også glad for symaskinen, men fordelen med strikketøjet er jo at du kan tage det med, og tage det frem selvom man kun lige har en ledig halvtime;)