10/07/2014

Boys Month #5 Hættetrøje uden hætte

Som de fleste nok kan regne ud er jeg svært glad for marine blå - både til mig selv og til Knud. Havde en rest marineblå isoli liggende, som foruden de knickers jeg viste tidligere også blev brugt til denne trøje. Meningen var at der også skulle en hætte på - men så langt rakte stoffet ikke, så det blev uden. Men er faktisk svært glad for resultatet - og tror jeg skal lave en i grå til ham også.





Den er blevet ret stor i det  (utrolig som str 92 bare ikke er str 92 i alle snitmønstre), men så er der jo bare plads til at vokse i den - og så kan den forhåbentlig bruges hele efteråret også

12 kommentarer:

  1. Hvor er den lækker - er sikker på at det bliver en ny hverdagsfavorit. Jeg har også lovet Aksel en hættetrøje, så jeg må hellere komme igang! Han er blevet svært glad for det der Boys Month:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at de store børn fortsat gider bruge det man syr - men selvfølgelig med dine evner ville det også væree underligt andet :)

      Slet
  2. Dejlig dejlig trøje! Det er vist også nogle sådanne, der står på programmet her, så vi kan være klar til efteråret. Kan godt forstå de hang til marineblå, har selv den samme svaghed.
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Karen, ja sweatshirts kan man altid bruge:)

      Slet
  3. Synes faktisk at den er dobbeltlækker uden hætten. Virkelig god model med lommerne. Og så ser han da bare for dejlig ud - også i denne bluse! ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg er helt enig mht hætten - dobbelt win da vuggestuen heller ikke er så glade for at børnene har hætter på... - og andet der kan sætte sig fast for den sags skyld

      Slet
  4. Den er rigtig flot!
    - jeg er også helt vild med marine blå nuancer ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, har flere efterårsting planlagt i hovedet, til både Knud og jeg, i de blå nuancer...

      Slet
  5. Den er virkelig flot og god detalje med tittekanten. Og hellere for stort end for småt :-)

    SvarSlet
  6. Ej hvor er den bare lækker. Jeg er vild med både farve og model? Hvilket mønster har du brugt eller er det hjemmelavet?

    SvarSlet
  7. Tak Camilla, det er et onion mønster - nr 10018

    SvarSlet