08/07/2014

Boys Month #4 Striber

Har købt det lækreste offwhite/marine stribede strikstof fra stofdepotet - jeg har tænkt mig at sy en kjole til mig selv i stoffet, men synes også Knud skulle have min version af denne klassiske trøje.

Stoffet snød mig lidt i hvor meget det giver sig, så halsen blev lidt for åben, og der er også plads til at vokse i. Men synes nu godt han kan bruge den alligevel.



Lige for tiden er der ikke så meget velvilje i at stå model for mutti - af og til havner vi her (fordi han ikke må få kameraet)





 
Nogen gange lykkes det at fange ham mens han er optaget af noget andet, men så er det jo ikke altid så nemt at få vist tøjet ordentligt frem...





På de to nederste billeder er det de marineblå knickers fra sidste indlæg - på det øverste "købebukser" fra Zara.

7 kommentarer:

  1. Elsker striberne - og sød model du har der😊

    SvarSlet
  2. Så fin og den åbne hals skal nok være god på lune sommerdage :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja heldigvis ikke den værste årstid til udskæringer:)

      Slet
  3. Hvor er den lækker. Jeg arbejder i stof magen til. Dog på shorts til mig selv :-) Det er nogle skønne billeder. Så kan man rigtig se tøjet i brug. Det er bare svært at få små børn til at stille op til model-fotos. Det kan jeg kun snakke med om!

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er heldigvis også masser af stof til mig også:) har også tænkt shorts faktisk - men først en kjole:)

      Slet
  4. Hvor er den blevet fin og enkel! Skal du ikke lave en lignende til dig selv?

    SvarSlet