07/07/2014

Boys Month #3 Knickers

I det første indlæg i Boys Month skrev jeg at jeg gerne ville vise mere klassisk drengetøj - jeg vil godt lige præcisere lidt, at det mest er i forhold til stof og farve valg - og selvfølgelig også stilen. Men mine sy-evner rækker altså ikke til avancerede skjorter, detaljerede bukser osv. Det må jeg indrømme at jeg køber mig til istedet.

Imodsætning til mange af jer andre bloggere har jeg det ikke som mål at hverken min eller Knuds garderobe kun/primært skal bestå af hjemmelavet tøj - det er set som et supplement. Af to årsager primært 1) jeg elsker shopping, 2) mine sy-evner stemmer rækker ikke til det. - og så er der jo også lige det der med tiden....
Men hatten af for jer der gør det - imponerede!!







Anywho, så har jeg efter samme mønster som shortsene begået to par knickers... Gode til de dage hvor vejret er mellemfornøjet:)


7 kommentarer:

  1. Godt med noget til de mellemfornøjede dage, for dem har vi jo jævnligt i DK ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo det vi har:) Aldrig dårligt vejr, bare dårlig påklædning er det ikke det man siger?;)

      Slet
  2. fine og bløde - og ja, det med at sy tøj skal være fordi man har lyst og tid ;-)
    Jeg har lavet BM-update til i morgen - og fik ikke dit indlæg med, men det kommer med næste gang.

    SvarSlet
    Svar
    1. No worries mht update. For mig er det vigtigt at ens hobby ikke på nogen måde er forbundet med "pligter" og nu skal jeg også huske at få det gjort-agtigt. Det er der så rigeligt af i min hverdag iøvrigt

      Slet
  3. Jeg syntes dine knickers er super fine! :-)

    SvarSlet
  4. Lækre knickers! :)
    Jeg har det ligesom dig mht at sy tøj selv.. køber mig til det som ligger udover mine evner.. Og så øver jeg mig på de svære ting med genbrugstøj.. Så hver gang familien smider tøj ud så ryger det herhjem så jeg kan øve ;)

    SvarSlet