11/06/2014

Flere blonder

Jeg havde lidt stof til overs efter blondekjolen jeg viste i et tidligere indlæg.
Så det passede jo perfekt med at jeg i et stykke tid havde tænkt på at lave en blonde bluse også.
Blusen/toppen er lavet efter det samme mønster som kjolen - og jeg tror jeg bliver rigtig glad for den:) Den er jo super anvendelige også til hverdag og jeans, men kan også bruges til fest fx med et pencilskirt og høje sko tænker jeg:)

På instagram følger jeg @projecthandmade2014 (som iøvrigt også har lavet en blonde bluse) Brugeren, som jeg desværre ikke kender navnet på, beskriver i profilen:
 "evigt strikkende årgang 81 - holder købestop i 2014 - alt nyt tøj skal være hjemmelavet eller redesign. Dedikeret minimalist pånær mht garn".

Ret fedt koncept synes jeg (som shoppe-elskende jeg aldrig selv kunne være med på)- og hun laver nogen virkelig fede ting til sig selv!! Du skulle tage at følge med - bare lige en lille anbefaling;)

6 kommentarer:

  1. Hvor er det en fed top. Jeg følger også hende på IG, det er simpelthen så inspirerende!

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK :) Ja en virkelig inspirerende profil :)

      Slet
  2. Hvor er den flot og du er virkelig godt skruet sammen:-)
    Kh.
    Christina

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare en flot top du har lavet! Er der et lag glat stof under blonden?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Katrine. Ja det er koksgråt vicosejersey - det samme som jeg også brugte til kjole. Denne gang er de to stoffer syet sammen i halsen og i ærmerne.