30/06/2014

Boys Month 2014






Som nogen af jer nok ved har Christine med bloggen Frk. Turkis flere gange afholdt Boys Month.
I år har jeg valgt at deltage.
Boys Month går ud på :

"en fantastisk måned med fokus på alle de skønne kreative ting man kan lave til de dejlige drenge - en måned, hvor vi drengemødre og andre, der laver fine ting til drengene markerer, at der er rigtig mange kreative projekter man kan lave til og med drenge og at det bestemt ikke er kedeligt!" 

citat Christine.



 Lille smagsprøve på hvad jeg allerede har forberedt....

Så fra i morgen vil jeg vise primært drengetøj - syet og stikket, nyt og gammelt. 
-og hvorfor så det, jo fordi jeg ligesom Christine gerne vil vise at drengeting ikke behøver at være kedelige, ikke behøver (men kan sagtens være) at være fyldt med superhelte, biler, insekter eller andre "drengemotiver". Desuden vil jeg gerne vise et lidt mere klassisk look som jeg synes er så fint.  (-og når det så er sagt starter jeg ud i morgen med at vise spraglet drengetøj... ja ja lidt modstridende er man vel altid)

Derudover glæder jeg mig til at blive inspireret af alle de ca. 30 andre skønne bloggere der er med, også bl.a. til drengeaktiviteter- som jeg som førstegangs drengemor hel sikkert kan bruge hjælp/råd omkring. 

Er du blevet nysgjerrig, så kig forbi Frk. Turkis' blog hvor der er meget mere info og blog-roll med alle de andre deltagere. Glæder mig til at komme igang, og til i juli at fokusere på alle de dejlige drenge derude i det ganske danske land.
Håber i har lyst til at følge med.  

4 kommentarer:

  1. Jeg har store forventninger til dine indslag i Boys Month - jeg ved du har god smag og ligesom jeg også godt kan lide det mere klassiske drengetøj. Ligesom dig har jeg dog også forberedt et par indlæg, som er mere spraglede - så meget for at holde linjen..

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber jeg kan leve op til dine forventninger - glæder mig også til at se dine indlæg:)

      Slet
  2. Sikke en fin bunke - og dejligt med klassisk drengetøj. Jeg har syet både skjorter og poloshirts - men når man skal sy til to så bliver det som regel bare til t-shirts.
    Dejligt, at du har lyst til at være med i BM2014 :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig godt initiativ Christine - jeg synes også sagtens t-shirts kan være finr og bidrage til det mere klassiske:)

      Slet