02/06/2014

Blondekjole

Jeg har længe haft denne blondekjole i tankerne - faktisk lige siden jeg var ude at se på brudekjole - hvor der var så mange smukke blonde kjoler (og jeg som ellers aldrig har betegnet min stil som romantisk eller videre feminin:)

Som jeg skrev tidligere har jeg testet mønstret til det der er blevet til underkjolen - og brugt samme mønster til blondedelen, blot i en større størrelse da der ikke er stretch i stoffet.



Billederne af kjolen er desværre ikke blevet særligt gode, og det er kun dette ene der er blevet ok, men må få taget nogle flere en dag hvor jeg har den på.

 Er blevet glad for resultatet, og selvom det er lidt besværligt er det ikke sidste gang jeg syr med blonder. Har især flere trøjer/bluser i tankerne:)

Der er måske nogen af jer der har bemærket at jeg ikke har præsenteret maj måneds projekt i "12 months of knitting" - og det er simpelthen fordi jeg er håbløs bagud, er kun færdig med for- og rygstykke. Projektet kommer formentlig til at tage hele juni også, og så må jeg bare lave to mindre projekter i en anden måned :)

8 kommentarer:

  1. Det kan godt være, at du er bag ud i 12MOK, men du får da syet en heeel masse! :) Endnu en superflot kjole. Fedt, at det kan gøre så enkelt, at yderkjolen "bare" er en størrelse større. Det anede jeg ikke. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja man kan jo ikke nå det hele - og nogen gange har jeg bare mere lyst til det ene eller det andet:) Ved ikke om det er den rigtige måde at gøre det på med yderkjolen - men nu har jeg i hvertfald gjort det:)

      Slet
  2. Hvor er den og du super flot!
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
  3. Hvor er den fin og enkel - og passer perfekt:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette - jeg er mest til det enkle:)

      Slet
  4. SÅ fin. Jeg vil også have en. Og så er jeg vildt misundelig på dine smalle hofter.
    Kh Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina - og det skal du da bare have ;) (tror vinklen snyder da de der hofter i virkeligheden ikke er så smalle endda;)

      Slet