05/06/2014

Blomstret bluse, version 1.2

Husker I denne bluse, hvor jeg vovede mig ud over min comfort zone og brugte mønstret/fotoprintet stof?

Jeg er simpelthen blevet så glad for den, og da jeg fandt det mørkeblå stof i den assortede kurv hos Stof og Stil vidste jeg med det samme at det skulle blive til endnu en sommerbluse.



...og jeg er bare rigtig glad for resultatet - det bliver helt sikkert en sommer favorit.

Har faktisk endnu et fotoprintet jersey liggende og overvejer alle gode gange 3....:) Eller måske en kjole....

8 kommentarer:

  1. Jeg synes blusen klæder dig rigtig godt - indimellem er det sundt at bevæge sig ud af komfortzonen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er det - både med stil og det tekniske:)

      Slet
  2. Det er sørme også virkelig noget pænt stof! Den ville også være en af mine sommerfavoritter! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Faldt også straks for det da jeg så det - og har heldigvis lidt mere tilbage:)

      Slet