16/06/2014

Alle gode gange 3...

Har endnu en gang lavet en bluse efter mønstret fra toppen af fernanda buksedragten fra Stof 2000.

Jeg så dette flotte jersey fotoprint fra stofdepotet og måtte bare eje det! - og det kom der altså denne bluse udaf.

Stoffet er lidt tykkere end de to tidligere bluser, og det giver lidt mere "stivhed" og bredde til blusen, men det gør ingenting synes jeg. Glæder mig til at tage den i brug - man kan jo ikke andet end elske det lækre pastel fotoprint - eller hvad synes du? Jeg er i hvert fald vild med det (og har heldigvis mere af det liggende)

12 kommentarer:

  1. Du har ret. Jeg er også allerede forelsket i det lækre pastel fotoprint! :o)

    SvarSlet
  2. Hvor er den flot. Og fedt at se at printet er blevet brugt til voksen tøj. Har nemlig et lignende print liggende som jeg også havde tiltænkt et projekt til mig selv :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes egentlig ikke det er så børneagtigt, men det er måske bare mig der tager fejl???

      Slet
  3. Super fint stof - du bliver simpelthen nødt til at stoppe med at friste mig til at købe mere:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Stofdepotet er et dejligt men også lidt dyrt bekendtskab;)

      Slet
  4. Jeg elsker det stof og har også selv købt nogle meter af det, men har endnu ikk fundet det heeelt rigtige til det endnu

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også noget tilbage endnu, men ved heller ikke helt hvad det skal bruges til endnu. Mon ikke vi finder på noget!

      Slet
  5. Altså så vaks Tina!! Du er ikke til at stoppe.
    Jeg har også stoffet liggende, planen er en maxi kjole, nu må vi se, synes det vælter ind med stof hver dag....
    Ups
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det går derud lige nu - havde et par fri aftener der blev brugt ved maskinerne. Lige nu er der desværre ikke så meget tid, og nok heller ikke min. den næste uges tid. Sådan går det jo lidt op og ned;) Glæder mig til at se maxikjolen, den bliver stensikkert et hit!

      Slet
  6. Jeg blev så inspireret af dig, at jeg nu har købt både mønster og stof til at efterligne dig :) kh Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da dejligt at kunne inspirere - glæder mig til at se resultatet:)