05/05/2014

Stofoprydning og salg

Min kæreste og jeg har en klar aftale om hvormeget mit stof må fylde af vores ellers begrænsede opbevaringsplads, og da jeg har forelsket mig i en del nyt stof måtte der ryddes op og sorteres (og så har jeg selvfølgelig også de sidste dage fået syet en masse - mere herom senere), så der kan blive plads til alt det nye lækre stof:)

Jeg sælger og/eller bytter derfor følgende stof:


Turkis velour ca. 100 x 160 cm (farvet af Stine med et rigtig flot og ensartet resultat, rigtig lækkert har bare meget mere end jeg nogensinde får brugt)
Brun velour 100 x 90 cm
Grå velour med brede striber 170 x 100 cm

Samlet pris 50 kr pp.



Mindre stykke petroleumsblå fløjl,
Koboltblå babyfløjl 130 x 50 cm
Turkis vikosejersey 90 x 100 cm
Rødt ruet isoli 100 x 100 cm

Samlet pris 40 kr pp.

Skriv en kommentar til indlægget (med din mailadr.) hvis du har lyst til at købe eller bytte - også bare hvis det er et enkelt stykke af stofferne:)

5 kommentarer:

  1. Jeg kunne godt tænke mig at købe noget af dit stof. Velourstoffet og den koboltblå babyfløjl. Min søn har så sent som i weekenden spurgt om jeg ville sy bukser til ham. Så dit indlæg kommer som sendt fra himlen 😊
    Sabina

    SvarSlet
  2. Hov! Så lige at du også bytter. Måske jeg har noget du kam bruge? Kan lige kigge de enorme stofbunker igennem
    Sabina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sabrina. Det lyder fint - kan du evt lige skrive til mig i aften (msknit.tina@gmail.com) så vi kan aftale nærmere? Ellers går det til Anne-Sofie:)
      Vh Tina

      Slet
    2. Jeg har lige sendt dig en mail 😊
      Kh Sabina

      Slet
  3. Jeg vil gerne købe det hele! Sender dig lige en mail

    SvarSlet