04/05/2014

Sommer t-shirt

Sylysten er for alvor kommet tilbage denne uge - og det er jo skønt!

Jeg har denne gang vovet mig ud af min comfort-zone med et blomstret mønster (mig som ellers helst går i ensfarvet og i toner af grå,blå sort og hvid)og har begået denne t-shirt.








Mønstret er overdelen fra en buksedragt (buksedragten har jeg tidligere vist her), rettet til i forhold til bredden, lavet med knaplukning i ryggen og så har jeg lavet en rib (som ikke rigtig er en rib) som afslutning.

- og jeg er egentlig ret godt tilfreds med resultatet, og er sikker på at jeg nok skal få den brugt henover sommeren.
Mønstret skal helt sikkert også genbruges til andre sommer t-shirts.

Stoffet er i øvrigt købt i Stof og Stil

12 kommentarer:

  1. Ej, hvor er den flot - den er jeg helt fuld med. Måske jeg også skulle kaste mig ud i at sy noget til mig selv snart ;o). Er stoffet jersey?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er jerseystof. - og du skal da helt sikkert kaste dig ud i noget til dig selv!

      Slet
  2. Kender godt det med sort, grå, blå og hvid - det er også mine farver:) Denne t-shirt vil dog passe rigtig godt sammen med en neutral underdel. Den er rigtig fin:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak mette - man skal jo starte i de små ikke;)

      Slet
  3. Det stof er SÅ lækkert - og helt perfekt til den bluse...

    Og mønstret er du også sluppet rigtig fint fra, det klæder dig virkelig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Karen Elisabeth -hvor er du sød!

      Slet
  4. Farven er supergod til din nordiske hud! Og dejlig detalje i nakken. Det ser alt i alt ret så god! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Min gamle symaskine rev desværre lidt i syningen i nakken, men ellers synes jeg egt også den blev ret fin.
      - og jeg vil huske din omskrivning af blege hud til nordisk hud;)

      Slet
  5. Og den er virkelig virkelig lægger. Wow.

    SvarSlet