27/05/2014

Raglan - igen...

Har faktisk ikke tal på hvor mange raglan trøjer jeg har syet til Knud, men det er mange:) Kan bare godt lide det mønster - men denne gang synes jeg at jeg ville variere det med at lave en v-hals i stedet.



4 forsøg, og jeg er stadig ikke tilfreds. Men de der kender mig ved at jeg er stædig som et æsel og ikke giver op så let. Så jeg må op på hesten igen, og må prøve det der v-hals igen:)

Tips og tricks modtages i øvrigt gerne:)

Der har på det seneste rundt om i blogland været en del skriverier omkring manglende kommentarer på indlæg - jeg vil ikke gå ind i debatten - bare tilføje TUSIND TUSIND tak for alle jeres kommentarer og fordi I gider bruge tid på det. Jeg er dybt taknemlig, og er glad for hver og en!

6 kommentarer:

  1. Hvor er den fin - du er virkelig god til at vælge stof:) Jeg syede fornylig en v-hals til min søn i det tigerstof, du også har brugt og jeg tror du skal lave vinklen i v'et skarpere indad - hvis det giver mening? Jeg brugte et ottobremønster, jeg kan prøve at finde nummeret, hvis du er interesseret?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tippet - jeg har mønster til det, men efter at have sprættet op alle de gange blev v'et lidt mere rundt end det egt var tiltænkt:)

      Slet
  2. Den er flot! Hvad mønster bruger du?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bruger raglan mønstret fra minikrea

      Slet
  3. Fin-fin genser, både mønster og stoff, og fin blogg!
    Dette er en ok tutorial, men v-en er sydd på en annen måte.
    http://jaliesewingpatterns.blogspot.no/2012/03/how-to-sew-v-neck-t-shirt.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tippet - den må jeg lige se nærmere på:)

      Slet