21/05/2014

Forårs t-shirts

Det dejlige varme vejr vi har haft, kalder jo på kort ærmede t-shirts.

Så jeg syede denne t-shirt i skønt gråmeleret jersey fra stofdepotet - har tidligere brugt mønstret men denne gang tilføjet opsmøg på ærmerne.





Er rigtig glad for resultatet, og tror ikke det bliver den sidste af den slags jeg laver.

I min søgen på et raglan mønster fandt jeg dette raglan t-shirt mønster i gemmerne. Raglanen er helt sikkert bedre, og med lidt småjusteringer (bl.a. tage lidt mere af i bredden og tilføje i længden, mindske bredden af ærmerne) tror jeg det måske kan lykkedes at få det mønster jeg gerne vil have. T-shirten er lidt svær at se på billederne, men håber i får et indtryk af den alligevel.



8 kommentarer:

  1. Hvor er du produktiv :-) Det er nogle skønne T's og absolut et must i det skønne vejr. Jeg er specielt vild med den grå og åbningen i halsen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den grå er helt sikkert også min favorit:)

      Slet
  2. Jeg mangler i den grad også Tshirts!!!!
    Især nogen der passer til de nederdele jeg har syet. Min kollega sagde faktisk, hvorfor syer du ikke nogen selv...
    Dine er da super fede men shit man du har også bare lige den der modelkrop vi andre sukker efter :)
    Haps haps din smuksak

    SvarSlet
    Svar
    1. Modelkrop argh det ved jeg nu ikke - men tak Libbie :) Selvfølgelig skal du da sy tshirts selv - det er da så oplagt:)

      Slet
  3. Hold nu op hvor er du sej. Det ser hammer godt ud og du er da for lækker...Ü

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh tak Anja - hvor er du sød:)

      Slet
  4. Jeg købte faktisk stof til en T-shirt til mig selv, så må vi se, hvornår jeg får den syet :) Dine er i hvert fald fine :) God weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pia. Glæder mig til at se resultatet

      Slet