25/05/2014

En stribet tester

Af erfaring har jeg fundet ud af at mønstre ofte kræver en del tilretning før de passer mig og min krop.  Længe har jeg haft en kjole i tankerne som jeg nu er kommet et skridt nærmere efter at have testet dette mønster, som skal bruges som en art underkjole.
Igen er det stribet vicosejersey fra Stofdepotet som har måtte lade livet til en test version.




Denne gang var mønstret bare lige i skabet efter min mening, og jeg behøver ingen tilretninger - stor positiv overraskelse.

Nu er det bare om at komme i gang med den kjole jeg har i tankerne - og som jeg glæder mig til at få syet og vist frem..... to be continued..... :)

12 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak søde Janni - og tak for sidst:)

      Slet
  2. Den tester kan da sagtens bruges:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette - og det er jo rent win-win:)

      Slet
  3. Svar
    1. Og hvilket mønster har du brugt, Tina?

      Slet
    2. Tusind tak Trine - og tillykke med semifinale pladsen. Jeg har brugt dette mønster http://www.stofogstil.dk/Katalog/Monstre.aspx?group_id=11316 fra Stof og Stil

      Slet
    3. Tænkte nok at det kunne være det mønster. Den sidder da helt perfekt, den kjole!!

      Slet
  4. Det ser virkelig godt ud! Den ligner ikke lige frem en tester. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:) mener også bare det er en test af mønstret inden saksen sættes i det noget dyrere stof:) Har også tænkt mig at bruge den her...

      Slet