12/05/2014

Buksedragt - forårsversion 1.0

I vinters syede jeg Fernanda buksedragten fra Stof 2000 (se den her), og nu synes jeg det var passende med en forårsversion også.



Så jeg har syet den i gråt vinterjersey (som altså ikke er så tykt igen;) fra Stofdepotet med lyseblåt bindebånd.
Denne gang har jeg syet versionen uden lynlås, men med kig til ryggen.

Er ganske tilfreds med resultatet - men ikke med billederne. Næste gang jeg har den på må jeg lige få taget nogen bedre billeder og få vist jer :)

I øvrigt hvis der er nogen der har gode råd til hvordan man bedst og pænest syer løbegangen til bindebåndet på, tager jeg imod dem med kyshånd. Synes det er ret svært at få pænt!

7 kommentarer:

  1. Kan godt forstå at du er glad for modellen. Den klæder dig :)

    SvarSlet
  2. Den er rigtig god til dig - og ser meget behagelig ud:)

    SvarSlet
  3. tak Mette og Liv - den er meget behagelig at have på, især de der dage hvor man ikke gider noget der strammer nogen steder:)

    SvarSlet
  4. Ej den er vaks Tina!
    Mette Bach J. har lige skrevet hos mig at tager jeg overdelen herfra og tilsætter et rør så har jeg den kjole jeg sukker efter i et tidligere indlæg :)
    Must try

    SvarSlet
  5. Et rør, hmmm. Det kunne da være jeg skulle prøve det næste gang

    SvarSlet