22/04/2014

Striber

Der er lidt lagt mellem indlæggene for tiden. Det skyldes flere ting men bl.a. at lysten til det kreative har været på et minimum og det samme gælder lysten til at blogge.
Især motivationen til syningen har været dalende - og hvad sker der lige for det efter indkøb at nyt udstyr??

 Nå, men som det spirende forår er kommet snigende, vender lysten lige så stille tilbage - det gav sig bl.a. til udtryk i 3 par leggins til Knud og en helt alm. t-shirt til mig selv.











Altsammen nået en dag i påsken hvor Knud tog en dejlig lang lur på ca. 3 timer:)





Resten af dagen blev brugt på en tur til stranden :)


 Lysten til strikketøjet har dog ikke manglet - men der går liiige lidt endnu før april projektet er færdigt og klar til at blive vist frem. Er du nysgerrig og gerne vil følge processen så kig forbi Instagram, hvor jeg (selvfølgelig) findes under "ms Knit"


6 kommentarer:

  1. Åh er vild med det sidste billede:-) Man skal da også kun blogge når man har tid og lyst og det kommer lidt i perioder synes jeg. Jeg har masser af lyst til at være kreativ og at blogge, men tiden er gået med så meget andet, så jeg savner at være mere på bloggen.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har jo også fået en rigtig lækker krea-plads, og det må da give lidt kriblen i fingrene for at tage den i brug:)

      Slet
  2. Dejligt billede - og en sikke en skøn t-shirt. Striber er altid et hit.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har ikke altid været i en stribe-fan, men det har nu indenfor de seneste år vundet ind på mig (ligesom så mange andre)

      Slet
  3. Lækre sager - og det strandbilled der, det er bare så skønt!

    SvarSlet
  4. Tak Karen Elisabeth - synes også selv det er et dejligt far søn billede :)

    SvarSlet