03/03/2014

Som lovet...

er her et par billeder af den lille trold i de blå fløjlsbukser....

Der er rigtig god plads til at vokse i - og igen er Knud jo så lang og smal at næste gang jeg laver bukser efter dette mønster tager jeg lidt af bredden. Selvom det er meningen de skal pose, synes jeg det er lige rigeligt.



Jeg har iøvrigt endelig taget springet og har købt en overlocker!!!! Efter råd fra ekspedienten i butikken faldt valget på en Janome, jubilæumsmodellen (og det blev jo heller ikke dårligere at jeg kunne få en udstillingsmodel, aldrig brugt, men stadig 1500 kr billigere)

Nu skal jeg jo så bare lære at bruge den - heldigvis følger der gratis undervisning med, og det er jo ikke så dårligt. Lige nu sidder jeg og leger, tester og prøver mig frem - det er meget hyggeligt:)

Mit første projekt er den trøje I kan se nedenfor.


Sømmene er ikke helt i skabet endnu, men det skal de nok komme er jeg sikker på....

4 kommentarer:

  1. Tillykke med overlockeren! Håber du bliver glad for den.
    Og hvor er han da bare lækker i de bukser ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Liv.
      Nu gælder det bare at komme godt fra start så jeg bliver rigtig glad for den overlocker-fætter;)

      Slet
  2. Fin dreng i fine bukser! Godt med plads til at vokse :-)

    SvarSlet