23/03/2014

12 MoK - Februar

Så fik jeg endelig afsluttet februars projekt - som I måske kan huske løb jeg midt i det hele tør for det mørkebrune garn, og det har taget lidt tid at fremskaffe. Men nu er trøjen til Knud så endelig blevet færdiggjort.





Desværre er jeg overhovedet ikke tilfreds.

Det er ret tydeligt at den der har lavetopskriften er vant til at lave symønstre og ikke strikkeopskrifter. Måden de forskellige dele er designet er som når man syr - og der bestemt ikke det samme når man strikker. Overgangene mellem for og ryg stykke laves helt anderledes, og der er flere steder hvor man skal sy dele sammen i stedet for at strikke det sammen. Ved ikke om det giver nogen mening - men de af jer der både strikker og syr ved garanteret hvad jeg snakker om. Det er ærger mig bare at jeg ikke gennemlæste opskriften før jeg gik i gang.



- og så er der historien med den garnmængden - men det hr jeg jo brokket mig over før - og det orker jeg ikke igen :)

Sikke en masse brok på sådan en dejlig søndag - men ud kom det - og nu vil jeg nyde resten af dagen med familien og en teatertur.

4 kommentarer:

  1. Hvor er det ærgerligt at opskriften ikke var god både design- og garnforbugsmæssigt. Men den er nu flot alligevel. Håber at den i det mindste kan bruges. Altså at pasformen ikke er helt skæv ...

    SvarSlet
  2. Nu må vi se, ellers må jeg finde på noget andet at bruge den til...

    SvarSlet
  3. Kender godt fornemmelsen med ikke at være 100% tilfreds, men jeg synes, den er alligevel blevet rigtig fin! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:) Man (jeg) er nok også ens egen hårdeste kritiker og ser ALLE fejl :)

      Slet