02/02/2014

Der er desværre ikke så meget tid til det kreative lige for tiden - men sådan er det jo i perioder.

Men den anden dag fik jeg da lige syet en trøje til Knud.
Igen minikreas mønster og stof fra stofdepotet.

Jeg fik også testet et nyt buksemønster til Knud. Bukserne er i sig selv ikke så spændende - skulle lige teste pasformen. Knud er ret lang og smal, så mange mønstre er alt alt for brede til ham, for så tilgengæld at være for korte på arme eller ben...

Men dette mønster på smalle bukser fra minikrea passer ham  utrolig godt. Selvom jeg jo godt kan lide en enkel minimalistisk stil, så tror jeg næste par får lidt flere detaljer, så det bliver lidt mere spændende at se på.

I denne uge bliver der ikke lige en opdatering på strikkeudfordringen - af den simple grund at jeg ikke er kommet længere. Men det bliver der lavet om på i løbet af ugen - håber jeg:)

4 kommentarer:

  1. Heldige Knud - det er noget rigtig fint tøj du har syet. Jeg bruger også nogle gange det mønster fra minikrea på de smalle bukser og det fungerer rigtig godt.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Christina. Kan godt lide buksemønstret især man kan variere og tilsætte flere detaljer hvis man ønsker det:)

      Slet
  2. Fint sæt du har syet - indimellem er det nu rart med bukser uden alt for mange detaljer - synes godt det kan give udfordringer at finde overdele, der passer til ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig- det kan nemt blive lidt for spraglet til min smag hvis der er alt for meget på både over- og underdel