10/01/2014

Sokkestatus - 12MoK, uge 2

Januar er kommet godt i gang - og det samme er mit første strikkeprojekt.
Som I måske husker er det også et ganske beskedent projekt. Nemlig et par sokker. Jeg er færdig med den ene og begyndte i går på den anden.


Allerede nu er der ændringer i min strikkeliste, i det garnet jeg har bestilt hjem til en sweater til mig selv endnu ikke er kommet. I morgen drager vi nemlig mod nord på 1 uges skiferie, og der ville det have været rart at få begyndt på sweateren - der er jo ikke noget der er et mere oplagt match end strikketøj, pejs og vinter udenfor.




Heldigvis har jeg fået købt garn til det der skulle have været marts projektet, nemlig denne sweater til Knud.


Billedet er lånt fra garnstudio.com
 
Jeg strikker den op i ekstra fine merino uld og i farverne brun og rå-hvid. Men det skal I nok komme til at se meget mere til.
Så jeg kommer ikke afsted uden strikketøj - heldigvis da:)
 
Jeg lige nået at sy en lille hyggebuks til Knud...
Stoffet er det blødest fløjl med jersey som rib - begge dele fra stofdepotet
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar