25/01/2014

Inspiration og børnebukser

Inden vi tog på skiferie nåede jeg lige at sy to par bukser til Knud - det ene par er i skrivende stund i vaskemaskinen, så dem må i lige se senere.

Det andet par er i lækker isoli fra Stofdepotet - og mønstret er jo efterhånden en "ms Knit klassiker".

I mit sidste indlæg viste jeg jer garn og mit næste strikkeprojekt - da jeg shoppede efter dette faldt der lige lidt ekstra ned i kurven i form af disse strikkehæfter

Særligt Bird Collection hæftet fra Helga Isager synes jeg simpelthen har en lækkerhed som de færreste strikkemagasiner eller -hæfter kan leve op til. Jeg er ikke kun vild med de forskellige strikkedesigns men også selv layouttet og materialet brugt til hæftet - har allerede bladret i det MANGE gange - det er jo som et helt modemagasin, synes jeg. Jeg tror også jeg har fundet næste strikkeprojekt til mig selv - nemlig denne trøje. Nu skal jeg selvfølgelig lige i gang med den anden først - men året er jo heldigvis kun lige begyndt.

2 kommentarer:

  1. Åhh - det ser lækkert ud det magasin...

    Og bukserne er rigtigt søde

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke - er helt forelsket i det. Ønsker mig nogen de andre af Helga Isagers collections også....