22/01/2014

12MoK - status uge 4

Så er vi tilbage i det grå-triste Danmark igen - vejret i Sverige var ikke det bedste, meget meget koldt!! - så skiturene blev af kortere varighed end vanligt. Men hvad gør det når man så i stedet kan varme sig i hytten foran pejsen med varm cacao og strikketøj....



 
Jeg blev hurtigt færdig med sokkerne, og er faktisk allerede godt i gang med februars projekt -  men jeg tror det er godt for mig at være lidt foran, inden jeg skal i gang med sweateren til mig selv....

Februars projekt er en sweater i mønsterstrik til Knud. Opskriften findes på garnstudio.com (gratis) og jeg strikker den op i ekstra fine merino uld fra Drops.
Er færdig med ryg- og forstykke, så nu mangler bare ærmerne og monteringen.



Det kribler allerede i fingrene for at komme i gang med næste projekt - nemlig "Sunday" sweateren som I kan se nedenfor - nu er garnet nemlig også endelig nået frem:)

 

6 kommentarer:

  1. Lækre lækre sokker, fed sweater til Knud og skøn sweater til dig ♥

    SvarSlet
  2. jeg er jo bare forelsket i det hele....

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare fin den sweater til Knud og Ihh hvor jeg glæder mig til at se trøjen til dig selv :)

    Mvh. Anja N

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg glæder mig også selv til at komme i gang med den. Lige nu er jeg faktisk blevet lidt i tvivl om det er den rigtige farve jeg har valgt.... Det må vel komme an på en prøve....

      Slet