05/01/2014

"12 Months of Knitting" - Strikkeudfordring

Cecilie med bloggen Hvad bier tænker har startet noget af en strikkeudfordring kaldet "12 Months of Knitting", som jeg simpelthen bare er NØDT TIL at deltage i. Udfordringen går i alt sin enkelthed simpelthen ud på at strikke et projekt pr. måned i 2014.


Et rigtigt spændende projekt og en god mulighed for at få brugt lidt fra garnlagret og ikke mindst få strikket de projekter som indtil nu kun er på idestadiet inde i mit hoved.

For mit vedkomne bliver det en blanding af små og store projekter, både til Knud, men nu har jeg også bestemt at 2014 er året hvor jeg får strikket en sweater til mig selv!

Jeg starter meget blødt ud med januars projekt som er et par sokker til mig selv - både fordi jeg i den grad mangler og fordi februars projekt er et lidt større projekt som nok kræver lidt mere tid end en måned (sådan må man jo bøje "reglerne" lidt - og februar er jo en kort måned;).

Jeg har ikke lige fået taget et billede af sokkerne "in progress", men nedenfor kan du se hvad februar projektet er





Billedet er lånt herfra

Jeg vil løbende berette om processen og håber i har lyst til at følge med på sidelinjen - eller selv være med???

Se mere om "12 months of Knitting" her

2 kommentarer:

  1. Næe hvor lyder det herligt. Og produktivt! :o)
    Glæder mig til at følge med. Kh. Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder dejligt Liv, nu må vi se om jeg kan holde planen:)

      Slet