04/12/2013

"Strik til din baby" - Rajas raglan

November er ovre og det samme er temaet sy/strik til din baby. Jeg har dog en enkelt lille ting jeg aldrig fik vist jer nemlig "Rajas Raglan" som jeg har strikket til Knud. Igen et design af Lene Holme Samsøe - og fra bogen babystrik på pinde 3½-4


Jeg har undladt den lille brystlomme, da jeg synes den er pænere uden

Og med knap lukning i nakken...

Har denne gang strikket den i en str. 2 år for at være sikker på at den er stor nok til at Knud kan passe den et stykke tid - og det skal jeg så love for den er:)


Status på sy/strik til din baby måneden er, at jeg langt fra har nået alt det jeg gerne ville - men skidt med det - så er der jo bare flere projekter at glæde sig til.

December er en travl måned for vores lille familie - og lige nu prioriterer jeg den smule fritid der er tilbage, til at være sammen med Knud (- og hans far selvfølgelig ;) så bloggen bliver lidt forsømt. Men så er der jo heldigvis rigtig mange andre bloggere der er meget aktive særligt her i julemåneden:). Håber dog at I hænger på derude.

10 kommentarer:

  1. Hvor har den bare en lækker struktur! Det er en rigtig drengetrøje. Så fin og enkelt.
    Og bare rolig… vi går ingen steder. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan også rigtig godt lide strukturen, er ved at strikke en vest til ham hvor jeg kopierer mønstret over. Dejligt at høre du holder ved -det er jeg glad for :)

      Slet
  2. Hvor er den flot og lækker. Tænker at den er værd at ønske sig til jul den bog :-) Gi dig bare god tid, jeg går heller ingen vegne :-)
    Kh Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er helt sikkert værd at ønske sig. Jeg ønsker mig den der hedder børnestrik.... Tror nok den går fra 2 år og opefter, og det er nok "strikkestørrelsen" til Knud fra nu af:) Dejligt at du vil følge med:)

      Slet
  3. Rigtig fin trøje, den må jeg have min mor til at lave til en af mine drenge :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:) - og den er meget ligetil at strikke.

      Slet
  4. Hold nu op dem er lækker - og dejlig farve!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Liv - er glad for grå, det sættes sammen med så mange farver synes jeg

      Slet
  5. Så flink du er til å strikke - mange flotte ting her :)

    SvarSlet