27/12/2013

Røde busser #2

Som nævnt i et tidligere indlæg er jeg pladask faldet for stoffet med de røde busser - så stoppede naturligvis ikke ved en bluse, men måtte også lige sy denne hættetrøje.



Stoffet er her sat sammen med det lækreste tykke grå isoli - det er så blødt og dejligt - og varmt tror jeg. Igen også fra Stofdepotet.

Glæder mig altså lidt til lysere tider, så det bliver nemmere at tage ordentlige billeder - men indtil da vil jeg krybe sammen på sofaen under et tæppe med strikketøjet og yndlings tv-serier på tv'et.

3 kommentarer:

  1. Hvor er den fed. Og super detalje med busserne i hatten og det røde kampånd. Hvilket mønster har du brugt?
    Glædelig julehilsner fra Line

    SvarSlet
  2. Mønstret er fra onion - men jeg har selv tilføjet foer i hætten og kantbåndet - og udeladt forlommen denne gang :)

    SvarSlet