16/12/2013

Livstegn...

Det er ikke meget der blivet "julet" her på bloggen - faktisk slet ikke.
Selvom det er en af de største klichér forstår jeg bare ikke hvor december er blevet af!
Vi hygger og juler herhjemme, men det er altså ikke med hjemmelavet julepynt og -kort i år - men helt ærligt hvad kan man også forvente med en 1 årig??? ;)

Heldigvis har jeg en dejlig søster med lidt mere overskud på den konto i år - og så er det bare med at sætte hende i sving ikke?
Så jeg har fået hende overtalt til at hækle lidt pynt til juletræet - og er det ikke bare blevet flot?

Glæder mig til at modtage det:)

Du kan se mange flere billeder af julepynten og alle hendes andre kreationer, hvis du smutter forbi hendes blog (for sådan en har hun selvfølgelig også;) Jannis Hjørne




Selv har jeg i weekenden haft lidt gang i maskineriet. Inspireret af Katvigs velourbukser har jeg forsøgt at gøre kunsten efter - med et rimeligt resultat til følge hvis jeg selv skal sige det. - Blot skal jeg ligehuske næste gang at vende "hårene" i velouren i den rigtige retning;)



 
 ...og taget i brug sammen med løveblusen og adventsgave fra farmor og farfar

 

2 kommentarer:

  1. Næe da hvor noget fineste hæklet juletræspynt! : ) hun er god, hende søster.
    Og flote velourbukser. Her på skærmen er det ikke til at se at hårene vender forkert, hvad det så end betyder?!?
    Fortsat god december! : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg mener at når man stryger ned langs bukserne er der mod "hårene" - hvis det giver mening:)

      Slet