29/12/2013

Casual - på den gode måde...

Jeg er fan af enkelt afslappet tøj - jo vist kan jeg også godt lide at dresse up og tage stilletterne på. Men til hverdag er det altså nu rart med et lidt mere casual outfit (især når man som jeg kun har eget tøj på vejen til og fra arbejde - og så herhjemme selvfølgelig) - som ikke altid er jeans og en sweater af en eller anden art. Derfor er mønstret på sweatshirt kjolen også blevet en favorit.

Har syet denne kjole i den tykkeste, lækreste isoli fra stofdepotet. Dejlig varm her til vinter.

 

10 kommentarer:

  1. Wauuu... den er super flot, hvor er mønstret fra?

    Mvh. Anja N

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anja, mønstret er fra stof og stil.

      Slet
  2. Super lækker kjole, sådan en kunne jeg virkelig godt bruge. Tror jeg skal have fat i det mønster :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan kun anbefale det - dette er min 3. kjole efter det mønster:)

      Slet
  3. Rigtig fin kjole! Hvordan er størrelsen på det mønster?

    SvarSlet
    Svar
    1. Til mig er det lidt bredt i det, så afhængig af stoffet tager jeg 1,5-2 cm af i hver side.

      Slet
  4. Hvor er den fin, den ser virkelig rar ud at have på! Bliver helt inspireret til ar lave sådan en. Må i stof og stil når de åbner på Vesterbrogade i januar!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vidste ikke de åbner butik på vesterbrogade -det er jo ikke så langt fra mig. Farligt, farligt.....

      Slet
  5. Lækker kjole...havde ellers lige overtalt mig selv til at jeg ikke skulle købe isoli, men det har du da lige lavet om på :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er isoli er TYK og super lækker - kan slet ikke sammenlignes med alm isoli hvis du spørger mig.

      Slet