31/12/2013

2013 favoritter

2013 var året hvor jeg begyndte at blogge - og samtidig for alvor fik gang i symaskinen igen, efter MANGE års pause - og ih hvor er jeg glad for det.
Når nytåret nærmer sig kommer jeg automatisk til at se tilbage på året der gik, så jeg får lige lyst til at vise mine egne favorit kreationer i 2013, i en stor pærevælling ;)















Jeg glæder mig til 2014 - og til de forhåbentlig (mange) timer foran symaskinen eller med strikkepindene i hånden.

2014 byder på en masse spændende ting i øvrigt, foråret står mest i karrierens tegn, da der nok venter nye udfordringer på den front - mere kan jeg ikke sige endnu:)

Desuden venter der også en stor begivenhed til efteråret - da jeg planlægger at ændre titel fra frøken til fru:)

5 kommentarer:

  1. sikke en produktion. og spændende med det nye års ventede oplevelser. Specielt efteråret ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det bliver spændende, det eneste vi har fastsat er dato plus stedet hvor festen skal holdes.

      Slet
  2. Så mange fine ting du har fået lavet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! håber at jeg i 2014 får lavet ligeså meget - det er simpelthen ren meditation for mig at sy eller strikke:)

      Slet
  3. Ih nogle skønne ting!
    Jeg glæder mig til at se hvad du laver i år!

    Camilla

    SvarSlet