01/11/2013

"Sy til din baby" Heldragt

Så starter "Sy til din baby" - yeah, det har jeg faktisk glædet mig til.

Jeg starter med en ny heldragt til Knd (du kan se mit første forsøg her og her)

Denne gang vakte den heldigvis ikke helt så store kvaler, nok primært fordi jeg denne gang valgte at sy den i ruet isoli og ikke velour.





Mønstret er fra stof 2000 og så sagt i marineblå isoli fra stof og stil. Foeret i hætten er lavet af lækkert vaskebjørne jersey som jeg fik af min "hemmelig penneven" Tina i forbindelse med bloglegen i maj måned.


Den er pænt stor til Knud - men så er der jo heldigvis plads til at vokse:)

Jeg har i øvrigt fortsat et heldragts-kit til salg/bytte, se her

12 kommentarer:

  1. Den ser rigtig flot ud :-) glæder mig til at se hvad du mere får lavet :-)
    Mvh
    Karin

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:) - jeg har en del i ærmet so stay tuned ;)

      Slet
  2. Den er super skøn! Er vild med farve kombinationen!

    Camilla

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Camilla. Tror bestemt heller ikke det er den sidste heldragt jeg laver til ham

      Slet
  3. Wow den er da blevet super flot!
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  4. Hold nu op den er fin. Og lækkert stof i hætten. Jeg kan godt lide at den er lidt diskret/dæmpet udvendig og sprælsk indvendig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Liv:) synes også det er lidt friskt med mønstret stof i hætten:)

      Slet
  5. Så lækker. Er det en sovedragt eller til almindelig brug? Jeg spørger fordi min søn har samme alder og vi har fået et ønske fra vuggestuen om at undgå heldragter...
    KH Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er til alm brug. Jeg har ikke prøvet at give ham heldragter på i vuggestuen, fordi jeg er overbevist om at de har samme ønske som jeres. Det er trods alt også lidt mere besværligt at skifte ble... Men når han ikke skal i vuggestue får han gerne heldragter på:)

      Slet
  6. Det var da godt nok de sødeste vaskebjørne. Hvem der bare havde en dreng. :-)

    Flot stykke arbejde med den heldragt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anitta:) Jeg kunne tilgengæld godt en gang i mellem tænke mig at få lov til at sy lidt til piger;)

      Slet