15/11/2013

"Sy til din baby" - flere stjerner

Endelig fik jeg investeret i mini kreas raglan mønster som jeg har set rundt omkring hos mange af jer andre i blogland.

Det blev der denne stjerne bluse ud af.
Knud har endnu ikke prøvet den på - så er spændt på hvordan den passer ham.



Jeg har i øvrigt stadig en del stjernestof tilbage - og nok også mere end jeg kan bruge (med mindre Knuds efterårs/vinter garderobe kun komme til at bestå af stjerner;)


Så hvis der er nogen der gerne vil bytte med lidt stof, så skriv endelig en kommentar eller mail. Jeg er meget interesseret i at bytte med andet drenge stof, og især kunne jeg godt bruge mørke brunt jersey/isoli (meget gerne tykt), velour og babyfløjl.

1 kommentar:

  1. Hvor er den blevet fin! Jeg har selv lige fået nye forsyninger af stjernestoffet, så jeg mangler ikke.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet