14/11/2013

"Strik til din baby" - dobbeltradet jakke

I dagens anledning er "sy til din baby" blev til "strik til din baby" -  det tæller vel også? :)

Jeg har strikket en jakke til Knud efter Lene Holme Samsøes "Babystrik på pinde 3,5-4
- og jeg er helt vild med den! Men den gør sig nu altså noget bedre med indhold -  det må jeg lige vise en anden dag.


 (opdager nu at det ser ud til at knapperne sidder skævt på billedet - det gør de altså ikke i virkeligheden;)



Opskriften er meget nem at gå til - også for knap så erfarne strikkere.
Jeg har strikket den på pinde 4, i økologisk uld fra BC Smila.
 

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Faldt også for designet med det samme jeg så bogen :)

      Slet
  2. Den er SÅ flot! Er vild med det udtryk knapperne og strikket giver sammen!

    Camilla

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er helt enig- det var også det jeg faldt for da jeg så den i bogen/hæftet

      Slet