25/11/2013

Indlæg nr 100...

Så er jeg simpelthen nået til indlæg nr. 100! Wauw, tænk alligevel 100 indlæg, det lyder da egentligt af meget.

Nå men indlæg nr. 100 er endnu en afstikker fra baby temaet i november - trænger vi ikke også til lidt voksentid? ;)

Lige siden jeg så Trine sy Fernanda buksedragten har jeg tænkt på at kaste mig over den - men skulle altså lige tage mod til mig:)
Men nu har jeg endelig taget mig sammen, og her er resultatet så.

Tænker at den her om vinteren kan bruges med min (meget gamle og slidte, men elskede) læderjakke.

Den er faktisk slet ikke så svær at sy, og mønstret er nemt at gå til. Er fint tilfreds med resultatet, men næste gang skal jeg lige have tilføjet et par cm, så den ikke hænger helt så langt nede på hoften.

Mønstret er Fenanda fra Stof 2000, syet i let sortmeleret strik også fra stof 2000

PS Tusind tak for alle jeres input til mit sidste indlæg - jeg har bestemt at holde fast i min symaskine og investere i en overlocker. Nu skal jeg bare lige kigge lidt mere på de forskellige, og så er det ellers i gang med at spare op. Hvis der er nogen der vil sælge deres overlocker, eller kender nogen der kender nogen.... så sig endelig til!

8 kommentarer:

  1. Lækker dragt! Jeg har også læænge haft lyst til at lave mig sådan én.

    SvarSlet
    Svar
    1. Cille, det er bare med at komme igang:) den er slet ikke så svær at sy - og meget dejlig at have på :)

      Slet
  2. Tillykke med jubilæet :-) Og hvor er den fin! Har ås mønstret liggende, ska bare liiiige finde det rigtige stof :/)
    Kh Line

    SvarSlet
  3. Tillykke med den runde fødselsdag :-) Meget lækker buksedragt!

    SvarSlet
  4. Tillykke med de 100 og sikke da en skøn buksedragt, der virkelig klæder dig! : )

    SvarSlet
  5. Svar
    1. Tak:) Glæder mig også til rigtigt at få den taget i brug