15/10/2013

"Viggo's vest"

Vi går jo den kolde tid i møde, og er stor fan af strikkede veste til Knud så han kan holde varmen.

Så er netop blevet færdig med "viggos vest" fra Babystrik på pinde 3 af Lene Holme Samsøe.


Hurtig, nemt og overskuelig let at gå til opskrift - også for nybegyndere

Der er lidt dårlig farvegengivelse, men vesten er strikket i koksgrå babymerinould og knapperne er pastel/mint grønne - meget fin kombination synes jeg

Sidst på ugen drager jeg sammen med Janni til Jylland i vores fars sommerhus. Der står den på søster- og kreahygge hele weekenden uden mænd og barn og andre forstyrrende faktorer. Jeg glæder mig simpelthen bare SÅ meget! Derefter har jeg en uges efterårsferie - det er nu heller ikke så tosset!

2 kommentarer:

  1. Den er bare virkelig fin! Jeg skal snart have set nærmere på hende Holm Samsøe, som alle snakker så meget om. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal du endelig gøre - hendes design er så lækre synes jeg og lette at gå til. I hvert fald babystrik-hæfterne

      Slet