09/10/2013

Sy-kit til babyheldragt

Jeg har for lang tid siden klippet stof til endnu en heldragt til Knud.
Se den første jeg lavede her og her

Men i mellem tiden er han vokset så hurtigt at han nu er blevet for stor til dragten - ih altså, det kan man lære af at være så sløv!

Jeg synes ikke stoffet skal gå til spilde så hvis en af jer skønne læsere vil overtage, bytter eller sælger jeg gerne (havde forestillet mig omkring 40 kr pp).



Mønstret er Guggi heldragt fra stof 2000, str jeg har klippet er 74/80.
Stoffet er marine blå kraftig jersey (fra stof 2000) og stretch jersey med drager og prinser (fra malika og rosa) (jeg har brugt det samme stof bl.a. her)

Det eneste du selv skal tilsætte er ribkant, lynlås og tråd. Sy-vejledning medfølger så det er ret nemt at gå til.

Skriv en kommentar eller send mig en mail hvis du er interesseret.

2 kommentarer:

  1. Det vil jeg gerne - mon jeg har noget du vil bytte med?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg sikker på vi nok skal finde ud af - kan du ikke lige sende mig en mail:tfransgaard@gmail.com

      Slet