21/10/2013

Søster-krea weekend

I weekenden tog jeg et smut til det jyske, til min fars sommerhus hvor jeg sammen med min søster Janni skulle tilbringe HELE weekenden uden mand og barn (eller hund for den sags skyld;)

Hele weekenden var bare sat af til kvalitetstid med Janni, snakke, sy,strikke, hækle, gå ture og hvad vi nu ellers havde lyst til. Nej hvor var det skønt!!!

Jeg havde selvfølgelig glemt kameraet, men Janni har lavet et indlæg på sin blog, så kig forbi hende og se masser af billeder fra vores dejlige weekend.

Der blev selvfølgelig produceret en hel del (jeg havde snydt lidt hjemmefra og klippet til en hel masse projekter), som nok efterhånden skal blive vist frem her på bloggen

Til mig selv fik jeg syet denne kjole


 
Absolut ikke det bedste billede, men er lige det bedste jeg har p.t. Prøver at få taget flere en dag med lidt bedre lys end det har været tilfældet idag
(og tjek lige kjole -sko kombi'en  ;).....
 



Mønstret er fra Onion, og det samme som jeg har brugt her og her - blot har jeg lavet om på halsudskæringen og lavet lange ærmer.

Stoffet er uld/isoli og er fra Stofdepotet - som Rikke skriver er det virkeligt møg lækkert!
Det er første,  men absolut ikke sidste gang jeg handler hos Stofdepotet -  virkelig lækre stoffer til ok pris, men servicen er bare helt i top. Se her hvad der fulgte med fra Rikke:



"Plastret" var som i kan se quiltet jersey og jersey/viscose med leopard og glimmer - begge stykker på omkring 1 m - og så elastik! Virkelig god service  (imodsætning til min sidste handel hos stof og stil, hvor jeg bl.a. havde bestilt 2 m ruet jersey - som så var syet sammen på tværs over mine to meter og i et ret stort område på stoffet var der skrevet med sprittusch som ikke kunne vaskes af....)


Nå men hvad jeg ellers fik produceret må I vente med at se til i november hvor jeg er med i Laralil's "sy til din baby" - sikke en cliffhanger ikke....?:)

6 kommentarer:

  1. Tak for en dejlig weekend :-) hvis du er utilfreds med mit kamera og kvaliteten af billederne kan du jo bare give mig et nyt i julegave :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var nu modellen jeg tænkte på og ikke så meget kameraet....:)

      Slet
  2. Årh hvor lyder det bare som om i har haft en rigtig skøn weekend! : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har vi virkelig også - wellness for sjælen hvis du spørger mig:)

      Slet
  3. Det er jo ren luksus med både tid og krea sammen med søsteren. :) Det burde jeg også arrangere med min egen søster snart!
    Kh Astrid

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal du endelig gøre! Det er bare så skønt at have masser af tid sammen - særligt når vi bor i hver sin ende af landet. - og ja ren luksus!

      Slet