08/09/2013

Æv æv æv...

Kender i det når man afprøver et nyt mønster - bruger lang tid på det og tror at resultatet bliver SÅ godt... - og det så bare total mislykkes og ser helt forfærdeligt ud?

Sådan har jeg det med disse bukser....


Vil ikke engang vise dem på, for de sidder frygteligt dårligt, og passer selv ikke til mig.

De skulle have set ud som på billedet nedenfor - der er de jo super smarte, men ikke til mig. :/

(Billedet er lånt fra Stof og Stils hjemmeside)


Min kærestes kommentar var "nej under ingen omstændigheder - de gør ikke noget godt for dig overhovedet" og "brænd dem". Han var altså ret klar i spyttet ;) Brændt bliver de nu ikke - jeg må da kunne genbruge stoffet til et eller andet - men de kommer altså heller ikke på.... Æv æv æv....

5 kommentarer:

  1. Jeg oplevede det samme, da jeg forsøgte at sy nogle gamle bukser om, som de skulle ligne den model, som du også er gået efter. Jeg fik samme resultat: de gjorde absolut intet for mig.
    Men så prøvede min mor dem på og voila! De sad bare helt perfekt... Jeg var en anelse irriteret, men I det mindste var det ikke helt spild af arbejde. :)
    God søndag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da alletiders at din mor kunne arve. Tror nu at disse bliver klippet om til et eller andet...

      Slet
  2. Tror jeg lige har lavet syet samme model fra samme butik - dårligt resultat :( også til at brænde, desværre.

    SvarSlet
  3. Tror jeg lige har lavet syet samme model fra samme butik - dårligt resultat :( også til at brænde, desværre.

    SvarSlet
    Svar
    1. For mit vedkomne tror jeg ikke som sådan at det er mønstret der er noget galt med (dog synes jeg linningen skulle laves på en utrolig mærkelig måde)- bare mine proportioner...:)

      Slet