04/09/2013

Efterårsklar

Som jeg skrev i mit sidste indlæg så må vi jo gøre os klar til efteråret - det er lige rundt om hjørnet om vi vil det eller ej.

Jeg fortryder sikkert mit næste udsagn, men jeg glæder mig altså lidt til efteråret - til at gå tur i skoven med fantastiske flotte farver på træerne, til at sidde indenfor under tæppet med strikketøj og en kop varm kakao mens regnen trommer på ruden.... - og til tændte stearinlys...

(jeg glæder mig så knapt så meget til gråvejr, eller til regn og modvind på cyklen på vej til og fra arbejde)

Nå men hue og halstørklæde slipper vi jo nok ikke for - og så kan man jo ligeså godt lave det selv, og gøre det lidt lækkert....





Hue og tørklæde er strikket i Drops Nepal garn, huen efter opskrift fra garnstudio.com. Tørklædet er eget design dog med inspiration fra @rikkerazz på Instagram




2 kommentarer:

  1. Såååå meget efterårslækker! Og du er ikke den eneste, der glæder dig. Det er altså noget lidt hyggeligt over efteråret. :)
    Hilsner fra Astrid

    SvarSlet
    Svar
    1. Mon ikke vI kommer til at æde ordene på et tidspunkt senere?:)

      Slet