30/08/2013

Vi genbruger - opgradering af net....

På trods af gode intentioner nåede jeg aldrig rigtig med på Christinas genbrugstema, men jeg har længe haft i tankerne at opgradere dette net.

Det er oprindeligt en denim pose jeg fik engang da jeg købte nye jeans. Jeg har længe brugt det til at have mit strikketøj i, men det er ikke stort nok til de lidt større projekter - og så er det da lidt kedeligt at se på:)

Før

Efter

Allerede taget i brug

 
 
Det er da en ok opgradering synes I ikke?
 
Lige nu kører vaskemaskinen med en masse ny indkøbt stof som jeg glæder mig til at sætte saksen i, og forhåbentlig få kørt igennem maskinen i starten af næste uge.
Jeg blev bare alt for fristet af stof og stils efterårs nyheder - virkelig mange lækre stoffer og nye mønstre. Tag og tjek det ud....
 
I aften får jeg besøg af min skønne søster som skal være hos os helt til søndag - ih hvor bliver det dejligt med søster tid.
 
God weekend til jer derude - hvad har I af planer?
 

2 kommentarer:

  1. Wow en lækker opgradering. Virkelig flot! : )
    - god søsteruge.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Liv. Du kan også tro vi har nydt weekenden - vejret har jo været mest til indendørssysler - men hvad gør det, når man sammen kan krybe under tæppet med hvert sit "garn-projekt" i hænderne:)

      Slet