11/08/2013

Give away

OPDATERING GIVE AWAY'EN ER AFSLUTTET

Som de fleste nok har regnet ud, så er jeg gennem de sidste par måneder blevet ret fanget af at tegne forskellige mønstre.
Jeg vil gerne dele min glæde over at tegne med jer skønne læsere.

Derfor en hurtig lille give away her på bloggen.

Man kan vinde en af mine tegninger samt et starter-kit bestående af en skitse blok og 3 artline penne i forskellig tykkelse, og en "skabelon" som jeg har tegnet.
Så er det bare lige til at gå i gange med, og lade tankerne vandre mens der tegnes mønstre:)


 
 
Du kan se større billeder af de enkelte tegninger her, og her, samt på Instagram.
 
Reglerne for deltagelse er enkle
 
1 lod for kommentar på indlægget
1 lod for at være fast læser fx via bloglovin eller følger på Instagram
 
Husk at skrive hvilken tegning i helst vil vinde 1,2,3 eller 4 (øverste venstre tegning er nr. 1, nederste højre er nr. 4)
 
- og så giver det god karma at dele på blog, facebook, eller instagram :)
 
 
Vinderen bliver trukket 1. september
 

24 kommentarer:

  1. Åh, vil meget gerne deltage med to lodder (følger via bloglovin). E jeg den heldige, vil jeg meget gerne bede lm tegning nr.3 :). Hilsner fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  2. FED give away :-)
    Jeg ønsker mig nr. 1 hvis jeg bliver den heldige. Håber håber HÅBER!!!
    2 MEGA lykkebringende lodder til mig :-)

    SvarSlet
  3. Jeg er selvfølgelig med... Hvis jeg vinder kunne jeg godt tænke med billed nr 2.
    Kh Anja.

    SvarSlet
  4. Ih hvor fint! Jeg deltager med to lodder og deler på min blog i morgen:-) Jeg kunne rigtig godt tænke mig tegning nummer 1.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  5. Hvor er de flotte!! Deltager med 2 lodder og er jeg heldig, vil nr. 3 pynte i vores nye stue!! MVH LIV fra www.dansk-adopteret.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Deltager med 2 lodder :) Og så er jeg vil med nummer 2!

    Knus Mia
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg er helt sikkert med på to lodder. Tror også snart at jeg vile sætte en af mine tegninger i en give away. Jeg er også blevet helt huk på det at tegne de her fine mønstre.

    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  8. Så fin altså:-) Deltager med 2 lodder og håber på nr 3 tegning:-)

    SvarSlet
  9. Så flotte :0) Jeg deltager med 2 lodder og krydser og håber at være en heldig bette en :)

    Mvh Eva Vejlstrup

    eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  10. jeg deltager med 2 lodder :) jeg ville godt vinde nummer 3 for den er godt nok flot :)

    maibritt // maibrittj_@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg er med på 2 (BL) og om jeg er så heldig at vinde, ønsker jeg mig nummer 2. Den ballongen er da bare for lækker...

    SvarSlet
  12. Jeg kan mægtig godt lide det geometriske i tegning 4 og elsker selv at krusedulle, men har altid lidt svært ved at få idéen til hvordan det skal starte. Kittet ville falde i kriblende hænder!
    Mvh Maiken Andersen
    ichheissemaise@hotmail.com

    SvarSlet
  13. super fine og rigtig dejlig give away- jeg elsker grafiske mønstre, så jeg deltager helt klart med 2 lodder. Jeg håber på tegning nr. 1 så jeg krydser fingre:)

    - cecilie.lerche16@gmail.com

    SvarSlet
  14. De er rigtig fine!
    Er især vild med nr 3 tegning.

    Jeg er med på 2 lodder. (Følger på Instagram)

    SvarSlet
  15. Jeg deltager med 2 lodder :)
    Mvh Caroline Amalie Clausen
    tigerdyr107@gmail.com

    SvarSlet
  16. Jeg deltager med 2 lodder! Og jeg håber på at vinde tegning nummer 2.
    Tænk, hvis man kunne komme i gang med at tegne... det kit ville være en skøn start!

    SvarSlet
  17. Jeg deltager med 2 lodder.... Og håber på nr 3 eller 4

    SvarSlet
  18. Jeg har lige fundet din blog og snupper 2 lodder. Glæder mig til at følge din blog.

    Hvis jeg er den heldige vil jeg gerne vinde nr. 2

    SvarSlet
  19. Jeg er også helt vild med zentangles så jeg vil gerne vinde.. Laver selv en del. Vil gerne vinde nr. 2.

    SvarSlet
  20. Wow! Tak fordi du vil dele de smukke mønstre:) Jeg er hermed ny følger af din blog og vil meget gerne smide 2 lodder efter nr. 1

    Vh F

    SvarSlet
  21. Det var et svært valg. Jeg tror jeg ville vælge tegning nr. 1 :-)

    bloggen@live.dk

    SvarSlet