21/07/2013

Vi genbruger - papir af gamle aviser

Jeg kom jo aldrig rigtig i gang med Christinas genbrugstema - men bedre sent end aldrig, ik?

Denne læderindbundne bog er ikke en jeg har lavet fornylig, men jeg er simpelthen så glad for den at jeg synes den fortjener at blive vist frem her på bloggen.

 
 
 




Papiret har jeg også selv lavet af bl.a. gamle aviser, blomster og blade og lign. fra naturen - det er med til at give et flot rustikt look synes jeg.  Omkring papiret er et tykt stykke (genbrugs)pap og endelig er bogen bundet ind i en ruskinds rest.

Selvom bogen har flere år på bagen nænner jeg næsten ikke at tage den i brug - men faktisk er vi herhjemme netop blevet enige om at det skal være vores "rejsebog". Heri vil vi skrive steder vi gerne vil besøge, seværdigheder, restauranter, steder vi gerne vil tilbage til osv osv.

1 kommentar: