14/07/2013

Vi genbruger - not so much...

14 dage med genbrug det lovede jeg mig selv da Christina tog temaet op på sin blog - det er desværre ikke blevet til så meget - eller nærmest noget overhovedet!

De 14 dage er bare gået alt for hurtigt med arbejde, 3 dages feber hos Knud og hverdagen der bare suser afsted iøvrigt - men heldigvis også med solskin og kvalitetstid med familien.

Så jeg har ikke kunne leve op til mit ord - og det er jeg ked af. Så derfor har jeg bestemt at udvide perioden lidt.

Ideer og lysten er der helt bestemt - så nu mangler tiden bare - og den er der snart. (jubiii)
Om 2 uger ar jeg ferie, og så håber jeg at der er tid til at få lavet nogen genbrugsprojekter.


 
Her er et par af de ting, jeg har tænkt mig at genbruge....
 
 
Ha' en dejlig uge - ferie eller ej :)



 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar