07/07/2013

Strikkeblog anbefalinger #2

Idag vil jeg dele en anden ny yndlings strikkeblog.

Bag bloggen Clara Stickar er 25 årige Clara fra Sverige. Clara er en virkelig dygtig strikker - og hendes design er meget lækre og lette at gå til - og hun deler gerne (både på svensk og på engelsk) :)

Jeg har bl.a. tænkt mig at prøve kræfter med denne sweater



Og når det engang bliver vinter igen (selvom tanken ikke er til at holde ud endnu) skal jeg have lavet mig et eller flere par af hendes skønne vanter, - som hun i øvrigt  lavet en helt bog med forskellige opskrifter!







Bloggen er helt sikkert et besøg værd!

1 kommentar:

  1. Skønt med en ny blog, som omhandler så meget godt om strik. Er selv strikoman.....og super med anbefaling om gode strikbøger...Søndagshilsner fra Helen Nestler

    SvarSlet