27/06/2013

garn bytte/salg

OPDATERING: alt garn er byttet væk:)

Efter en tiltrængt (vil nogen mene) oprydning i mit garnlager har jeg fået lidt garn i overskud som jeg gerne sælger eller bytter:

3 ngl råhvid og 2 ngl mørkebrun i Vital fra Hjertegarn, samlet pris 90 kr.
Der er nok til fx at strikke denne sweater. (i op til str. 2 år)
 
 



2 ngl. Sandness mini Duett i gråmeleret (farve 5873) - samlet pris 40 kr.
Der er nok til f.x. at strikke en babyvest a la denne



3 ngl råhvid (label gået i stykker på den ene) Vidal Alpaca fra Hjertegarn - samlet pris 75 kr
 
 
Istedet for at sælge bytter jeg også meget gerne - især med stof, garn, tilbehør eller hvad vi nu kan finde på.
Er du interesseret så skriv en kommentar til indlægget eller send mig en mail:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar